Reklamáció

A webáruházunkban vásárolt összes árura 24 hónap garanciát vállalunk. Ha a tőlünk vásárolt árun gyártási hibát észlel a jótállási idő alatt, akkor:

  •  a számla másolatával és a kitöltött kísérő dokumentummal együtt a Magyar Postán keresztül biztosított (értéknyilvánított) levélként a következő címre küldje:

SZOFIA
Rajka
Béke u. 4.
9224
Magyarország

  • esetleg ha reklamcióra kerül a sor, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi küldünk a csomagért futárt egy előre egyeztetett napon, aki felveszi Öntől a csomagot, és kézbesíti nekünk.

    A küldemény átvételéről nem értesítjuk Önöket. A kiszállítás állapotát a Magyar Posta vagy a DPD futárszolgálat weboldalán található csomagszámon keresztül követheti nyomon. A visszaküldésről értesítő e-mailt küldünk. Abban az esetben, ha elismerjük reklamációt, jogosult a postaköltség visszatérítésére.

    A kísérő dokumentum letöltése>

    Ha nincs lehetősége a kísérő dokumentumot kinyomtatni, nyugodtan írja le kézzel olvashatóan.

    Hogyan csomagoljam be az ékszert, amelyet el akarok küldeni önöknek?

    A legjobb, ha az elküldendő ékszert egy masszívabb dobozba csomagolja, amely megvédi az ékszert a szállítás során bekövetkező esetleges sérülésektől. Ezt követően azt javasoljuk, hogy helyezze az ékszerdobozt egy légpárnás borítékba a visszaküldési címmel.